Eczacıbaşı-Monrol, Tedarik Zinciri Yönetiminde CRM Uygulamaları

Eczacıbaşı-Monrol, Tedarik Zinciri Yönetiminde CRM Uygulamaları

1985 yılında kurulan, 1995 yılında Bozluolçay ailesi (Bozlu Holding) tarafından satın alınan ve 2008 yılı itibariyle Bozlu Holding ile Eczacıbaşı İlaç Sanayi ortaklığında faaliyetlerine devam eden Eczacıbaşı Monrol Nükleer Ürünler, kurulduğu günden bu yana Türkiye’de nükleer tıbbın gelişmesine öncülük ederken, AB-GMP kalitesiyle üretilen yüksek kalitede radyofarmasötikler ve lojistik altyapısı ile dünyadaki uzmanlığını da sürdürmektedir. Eczacıbaşı Monrol, son teknoloji ürünü çevre dostu teknolojiyle donatılmış, altısı Türkiye’de ve sekizi yurtdışında (Romanya, Bulgaristan, Mısır, Dubai, Irak, Kuveyt, Pakistan ve Libya) olmak üzere dünya standartlarında 14 tesiste üretim gerçekleştirmektedir. 

Tedarik Zinciri Yönetiminde CRM Uygulamaları

Eczacıbaşı-Monrol, Tedarik Zinciri Yönetiminde CRM Uygulamaları Eğitimi için Poseidon’u tercih etti. Tedarik zinciri yönetiminde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları, tedarik zinciri içinde müşterilerle etkileşim halinde olan herhangi bir işletmenin performansını artırmaya yardımcı olan yazılım araçlarıdır. Bu uygulamalar, müşteri verilerinin toplanması, analizi ve kullanılması yoluyla müşteri memnuniyetini artırmayı ve müşteri sadakatini sağlamayı hedefler.

Tedarik zinciri yönetiminde CRM uygulamaları arasında en yaygın olanları şunlardır:

  1. Satış Yönetimi: Müşteri bilgilerinin toplanması, analizi ve kullanımı yoluyla satış faaliyetlerinin yönetimi.
  2. Pazarlama Yönetimi: Müşteri verilerinin kullanımı ile pazarlama kampanyalarının planlanması ve yönetimi.
  3. Müşteri Hizmetleri Yönetimi: Müşteri şikayetlerinin yönetimi, destek taleplerinin takibi ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik faaliyetlerin planlanması.
  4. İşbirliği Yönetimi: Tedarik zinciri içindeki tüm işletmeler arasındaki işbirliğinin yönetilmesi ve iş ortaklıklarının geliştirilmesi.
  5. Veri Yönetimi: Müşteri verilerinin toplanması, analizi ve yönetimi.

Bu uygulamalar, tedarik zinciri yönetiminde müşteri memnuniyetini ve verimliliği artırmaya yardımcı olur ve işletmelerin müşterileriyle daha iyi bir iletişim kurmasına olanak sağlar.

Tedarik zinciri ve lojistik danışmanlık hizmetlerimiz altında yer alan eğitim hizmetlerimizi öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Son Projelerimiz
Starbucks Depolama Yönetimi ve Dağıtım Optimizasyon Projesi

Starbucks, küresel pazarda yüksek kaliteli kahve sunan lider bir marka…

Projeyi Görüntüle
Sudesan Depolama, Üretim Planlama ve Envanter Optimizasyon Danışmanlık Projesi

Sudesan, 1965 yılında kurulduğundan beri her geçen yıl ürün yelpazesini…

Projeyi Görüntüle
Sagaza Depo, Planlama ve Lojistik Sistem Geliştirme Projesi

Sagaza, Türk bir kadının moda tutkusundan doğan bir hikayedir. İspanya’nın…

Projeyi Görüntüle
John Galt Solution Tedarik Zinciri Planlama Çözümleri

Uçtan uca tedarik zinciri planlama çözümlerinin önde gelen sağlayıcılarından John…

Projeyi Görüntüle
Decathlon Tedarik Zinciri Danışmanlık Projesi

Poseidon Danışmanlık olarak Decathlon Türkiye’ye, depo operasyonlarında Depo Tasarımı ve…

Projeyi Görüntüle
Eczacıbaşı-Monrol, Tedarik Zinciri Yönetiminde CRM Uygulamaları

1985 yılında kurulan, 1995 yılında Bozluolçay ailesi (Bozlu Holding) tarafından…

Projeyi Görüntüle
Rebul Tedarik Zinciri Danışmanlık Projesi

Kozmetik üretimi ve perakende satış alanında 126 yıllık tecrübesi ile…

Projeyi Görüntüle
Tedarik Zinciri Yönetimi Danışmanlığı ve Dijital Dönüşüm Projesi

Türkiye’nin en büyük çiftçi kooperatiflerden Kayseri Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin uluslararası…

Projeyi Görüntüle
Groupe PSA Yedek Parça Depo Konsolidasyon ve Depo Tasarım Projesi

Otomobil üreticisi ve mobilite sağlayıcısı Groupe PSA’nın Türkiye’deki temsilcisi Groupe…

Projeyi Görüntüle
Tedarik Zincirinde Dijital Dönüşüm Danışmanlık Projesi

Tedarik zincirinde, hammadde üreticisinden, son tüketiciye kadar hareket eden hammadde…

Projeyi Görüntüle