İz Baskı, Türkiye ve Avrupa’da 30 yılı aşan tecrübesiyle silikon ve mastik yapıştırıcıları için plastik kartuş ve aksesuarları üretimi yapmaktadır. Poseidon Consulting ile Tedarik Zinciri Yönetimi Danışmanlık projesi kapsamında anlaşmıştır. Bu anlaşma da verimlilik ve dijital dönüşüm için iş birliğini başlatılmıştır.
İleri teknoloji plastik enjeksiyon, yüksek kalitede baskı opsiyonları (IML – Kalıp İçi Etiketleme ve ofset+ baskı) ve endüstri 4.0’a entegre olan tam otomasyon üretim hatları ile yıllık 250 milyon adet kartuş ve aksesuar üretim kapasitesine sahip olan İz Baskı A.Ş, Türkiye’nin ve bulunduğu coğrafi bölgenin lider firması konumunda olup, üretiminin %20’sini 15’in üzerindeki ülkeye ihraç ederek Doğu Avrupa, Orta Asya, Kuzey Afrika, Güney Afrika ve Orta Doğu pazarlarında söz sahibi olmuştur.
2014 yılı başında Slovenya / Tolmin de kurulmuştır. Ayrıca üretimine başlayan tesisi ile birlikte Orta, Batı ve Güney Avrupa’daki müşterilerine daha da yakınlaşmıştır. İz Baskı, bu yatırımı ile birlikte Avrupa’daki Pazar payını artırmıştır. Ayrıca, müşterilerine çok daha hızlı cevap verebilen güvenilir ve sürdürülebilir bir tedarikçi haline gelmiştir.
Alanında sektörün en büyük oyuncularından biridir. İz Baskı, Poseidon Consulting ile etkin ve verimli operasyon yönetimi ile dijital dönüşüm yolculuğunu tamamlayacaktır. Zincir, yönetimindeki yeni teknoloji ve iş modelleri kullanmadaki başarısını Poseidon tedarik zinciri danışmanlığı ile daha üst seviyelere çıkarmayı hedeflemektedir.
Tedarik Zinciri ve Dijital Dönüşüm
Tedarik zinciri, hammadde üreticisinden, son tüketiciye kadar hareket eden hizmetlerle alakalıdır. Hammadde, yarı mamul, üretim için gereken malzemeler, bitmiş ürünler veya hizmetlerle ilgili faaliyetlerden oluşur. Bu sürecin içinde olan departmanlar, personel, bilgi sistemleri ve kaynaklardan oluşur, birbirine bağlı halkalardır.
Çoğumuz genellikle lojistik ve zincir yönetiminin birbirine benzer olduğunu düşünürüz. Bununla birlikte, işlevler ve görevler açısından en doğru şekilde lojistik dikkat alınır. Yalnızca malların verimli akışını sağlamakta, ancak pazarlama, yeni ürün geliştirme, finans ve tedarik zinciri gibi fonksiyonlarla ilgili değildir. Bu yüzden sadece tedarik zincirinin önemli bir parçasıdır. Başka bir deyişle, tedarik zinciri yönetimi, departmanlar arasındaki ve şirketler arasındaki lojistik kombinasyondur.
Tedarik zincirinde dijital dönüşüm, bilgi, iletişim, bilgi işlem ve bağlantı teknolojilerini envanter yönetiminden geçer. Ayrıca bilgi depolamadan nakliye ve dağıtıma kadar tedarik zinciri operasyonlarına uygulama ve entegre etme sürecidir.